Beste mensen,
Ik draai Windows 7 (64 bit) in VMware 4 en wil graag mijn PS3 controllers via bluetooth delen van OSX aan Windows. Nu wil het wel met een USB kabel, maar ik wil het graag via Bluetooth.
Ik gebruik deze drivers voor de PS3 controllers in OSX, werkt perfect. Als ik de controllers aanzet worden ze direct verbonden en zijn ook beschikbaar in spellen en andere interfaces die deze ondersteunen:
tattiebogle.net/index...roller Mijn iMac details:
21.5-inch, medio 2011
Processor 2,5 GHz Intel Core i5
Geheugen 16 GB 1333 MHz DDR3
Videokaart AMD Radeon HD 6750M 512 MB
Software Mac OS X Lion 10.7.1 (11B26)
Ik heb al geprobeerd Bluetooth delen uit te zetten (in VMware) en dan de Bluetooth "USB device" te delen met Windows, maar dan ben ik ook direct de verbinding kwijt en moet ik bekabelde toetsenbord en muis aansluiten (maar goed dat ik nog een oude had :P..). Nu wil ik dit liever niet doen en was benieuwd waarom VMware de Bluetooth devices eigenlijk niet deelt, terwijl ze dit wel op de site aanbieden als een feature.
Ik weet dat ik het ook op het forum daar kan vragen, maar ik wordt eerlijk gezegd een beetje moe van al die forum accounts aanmaken overal en nergens :P. Hopelijk heeft iemand hier al eens mee getest. Just curious