Wat heeft dit te maken met een Apple forum? Elke zichzelf respecterende provider heeft een how to pagina met uitleg op jouw vraag en specifiek voor Joomla is daar ook een uitgebreid forum waar deze vraag zeker in voor zal komen. Succes.
Geïrriteerd reageren kan maar lijkt mij niet echt op zijn plaats.
Ik zit zelf al een paar dagen te broeden op een probleem dat ik heb met een macro die ik geschreven heb in Excel op mijn werk die struikelt op een bepaald stukje code, nu kan ik mijn mede Maccers om advies vragen maar persoonlijk denk ik dat ik op een meer Microsoft gerelateerde site sneller aan mijn antwoord zal kunnen komen.
* Maak een back-up van alle bestanden op de server * Maak een back-up van de database (een MySQL dump) * Log in op de pagina waar je je domein hebt geregistreerd * Zet bij deze registrar je domeinverwijzing in werking door het opgeven van de nieuwe IP-adressen * Zet de bestanden op de servers van de nieuwe hoster * Zet de database terug op de servers van de nieuwe hoster * Bereik je website in eerste 2 dagen (hooguit) via het IP-adres van de server * Als de DNS goed is bijgewerkt, vraag hier desnoods de nieuwe hoster voor, kun je binnen 2 dagen meestal wel de website bereiken via de domeinnaam.