iPhone & iPad software
Alles over software voor iPhone, iPad en iPod Touch. Zowel uit de App Store als webapplicaties.

Forumindex          
Nieuwe posts   Favorieten   Mijn onderwerpen   Onbeantwoord   Privéberichten
  Problemen met sommige apps onder ios4
Onderwerp: App Store software
 bigkevx2
Mega actief

Helmond
20 inch Imac 2009, iPod shuffle, iPhone 3GS, Time Capsule 1TB, iPad 3G 64GB, iWife.

29-06 20:20 Link   Favoriet   Citeer
Hallo, 

sinds de update naar ios4 zullen de meeste mensen wel meegemaakt hebben dat sommige apps die nog geen update hebben gehad niet of slecht werken zoals filekaart en verkeer van anwb. 

Mij valt verder op dat Apple zijn eigen app Mail ook tegen wat problemen aanloopt, ik krijg regelmatig lege (niet bestaande) mail binnen die dan ook niet te verwijderen zijn (zie prscr.) 
, de indicator van het aantal ongelezen mail loop soms niet in de pas met het aantal feitelijk ongelezen mail, dit in de min maar ook in de plus. 
Verder valt mij op dat de mail soms wel binnenkomt maar dan zonder inhoud, deze wordt dan geladen maar dat duurt dan eindeloos. 

Het probleem weet ik op te lossen door in de app switcher het Mail icoon even ingedrukt te houden totdat hij gaat trillen en het verwijder (geforceerd stoppen) icoontje verschijnt. 
Bij het opnieuw opstarten loopt alles weer gesmeerd. 

Meer mensen met soortgelijke problemen? 

Btw. 
Ik gebruik op mijn iPhone 3gs een IMAP account die op mijn Mac ten tijden van de symptomen probleemloos werkt.

bijlage:

(gewijzigd 29-06 20:21 door bigkevx2)

Toon reacties vanaf     waardering.
Reacties
 Sandbest
Ontwakend

Dronten
MacBook Pro 15-inch (Mid 2007), 2.4 GHz Intel Core 2 Duo (OS X 10.6); iPod touch (G2) 16GB (OS 4)

29-06 20:31   score: interessant Link   Citeer
Ik heb juist het tegenovergestelde, sinds de update. Mailtjes die ik via mijn school kreeg worden eigenlijk via een soort automatische chatachtige server verstuurd en geforward naar een webmail en dan naar mij door geforward. En die kon ik op mijn iPod touch nooit openen, ik zag namelijk geen inhoud, alleen een raar bestandje dat ik vervolgens niet kon openen, terwijl ik op mijn Mac wel tekst kreeg. Ik heb het een keer opgezocht en het ging allemaal via één of ander vaag en heel oud Windows protocol en er was ook een reden voor waarom hij dan niet op mijn iPod touch wou openen, maar die reden weet ik even niet meer.  

In ieder geval, sinds de update kan ik opeens wel de inhoud van die mails lezen. 

Dus niet een soort gelijk probleem, maar juist het tegenovergestelde sinds de update.

bobb
In diepe slaap

Ede (GLD)
MacBook (White) 2.2 2gb / iPhone 3GS (Black) 16gb

29-06 23:08   score: ... Link   Citeer
Ook ik ervaar problemen met het binnenhalen van mail van Gmail na de update naar iOS4; ik gebruik Pushmail voor het binnenhalen van mail. Geeft Pushmail een signaal van binnenkomende mail open ik Mail op mijn iPhone 3GS. Mail haalt (voor zover zichtbaar) normaal de mailtjes binnen, er verschijnt zoals behoort het getal van hoeveel mailtjes er binnengehaald zijn. Echter open ik de map Postvak In zijn er zichtbaar geen mailtjes aanwezig. Later heb ik gezien dat het zoals genoemd lege mailtjes zijn, met in mijn geval als datum 01-01-1970 (daardoor staan ze onderaan de lijst en dus in eerste blik niet zichtbaar). Vreemd genoeg doet dit probleem zich niet altijd voor; soms worden mails op de juiste manier binnengehaald en verwerkt. Ik heb nog even het volledig account verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dit bood geen oplossing. Waarschijnlijk wordt het wachten op een update van iOS4 die dit probleem hopelijk oplost.

monavi

09-07 12:23   score: ... Link   Citeer
Hetzelfde probleem heb ik dus ook zie bijlage en dit heb ik sinds de update van ios4. Hopelijk dus opgelost na de update.

bijlage:

(gewijzigd 09-07 12:25 door monavi)

Adryan

Den Bosch
iMac en Macbook

12-07 21:05   score: ... Link   Citeer
Bij mij werkt de mail juist beter. Je verschillende accounts staan nu overzichtelijk onder elkaar. Ik heb het verschijnsel van lege mails niet gehad. Ook de verkeersapp werkt goed. 
Bij sms-en heb ik wel eens een raar probleem. Ik kan dan de berichtren niet zonder meer verwijderen. Dat lukt dan pas na berichten een paar keer te sluiten en op te starten

bigkevx2
Mega actief

Helmond
20 inch Imac 2009, iPod shuffle, iPhone 3GS, Time Capsule 1TB, iPad 3G 64GB, iWife.

12-07 21:26   score: ... Link   Citeer
De verkeers app werkt weer bij mij na de update van enkele dagen geleden.

Problemen met sommige apps onder ios4
Jouw account
Gebruiker

Wachtwoord
Onthoud

Wachtwoord kwijt
Registreer gratis